Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
BK
Bianka Kološová
Krásne zelená farba.
PB
Peter Benkovič
Veľmi spokojný
LP
Luca Patasi
Kvalitná, odporúčam!
Rýchle dodanie, kvalita
RS
Roman Sabo
Kvalitka
Predražené dcéry, to isté sa dá kúpiť aj v iných obchodoch 5x lacnejsie
Ďakujeme za vašu reakciu a vážime si váš názor ale nemôžme súhlasiť s tým, že to isté sa dá kúpiť v iných obchodoch 5x lacnejšie. Objednali ste si 100g originálneho japonského matcha čaju. Čaj si nechávame v Japonsku vyrábať na zákazku aby bol vždy čerstvý a na Slovensko ho dovážame výhradne letecky (aby nedegradoval pri preprave niekoľko mesiacov v kontaineroch na mori) následne musíme zaplatiť DPH, CLO a letecká preprava z druhého konca sveta tiež nie je lacná záležitosť. Pokiaľ kúpite istú kvalitu čaju inde 5x lacnejšie s radosťou ho začneme odoberať a budeme vďační, že sme královsky ušetrili. :)
Pekný deň
Martin z Matchaday
chyba cas na zhodnotenie
TR
Tibor Révay
Najlepšia matcha čo som mal ♥️
LM
Lívia Madaraszová
*****
Veľmi dobré, spokojní
OP
Oravcová Petra
Kvalitny chutny caj matcha, prijemny pristup obchodu k zakaznikovi. Spokojnost na 100%
KN
Kristian nagy
Vynikajúcí
R
Robert
*****
Nestíhali sme objednávku vyzdvihnúť skrz zdravotného stavu tak sa vrátila naspäť ale nemám ďalej žiadne informácie o objednávke ani o vrátení peňazí.
Dobrý deň, ďakujeme za vašu reakciu. Vašu situáciu sme preverili a váš balík sa k nám skutočne vrátil. Bohužial od vás neevidujeme žiadny email ani pokus o telefonický kontakt ohľadom vzniknutej situácie. Pokiaľ by ste nás na situáciu upozornili, určite by sme vám vyšli v ústrety a balík vám opätovne odoslali na naše náklady, keďže chápeme, že nie vždy si môže človek balík vyzdvihnúť. Takéto situácie riešime bežne a vždy sa snažíme byť maximálne nápomocní.
Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak mesačne expedujeme stovky objednávok a skutočne nemáme kapacitu na to osobne kontaktovať každého zákazníka prečo si neprebral objednaný tovar. Pokiaľ by ste nás kontaktovali situácia by bola už dávno vyriešená. V každom prípade ďakujeme za upozornenie a predmetnú situáciu už riešime. Písali sme vám email a dúfame, že túto nepríjmenosť kladne vyriešime.
Pekný deň
Martin z Matchaday
